Ring til os - Tlf. 2511 9090

Handelsbetingelser

SensiStop er et homøopatisk lægemiddel, som er godkendt til salg i EU.

For yderligere oplysninger eller spørgsmål til eksisterende oplysninger brug venligst kontakt-formularen eller ring på 2511 9090.

Bestilling:

Præsentation af varer sammen med en pris på SensiStop.dk er ikke et bindende tilbud, men blot en opfordring til at give tilbud. Købers bestilling af varer på SensiStop.dk udgør ikke en bindende accept, men derimod et bindende tilbud til Sensistop.dk om at købe varen på de oplyste vilkår.

En bindende aftale mellem køber og SensiStop.dk er først indgået, når SensiStop.dk ved en ordrebekræftelse accepterer det af køber afgivne tilbud.

Vi sender indenfor en til to arbejdsdage med PostNord, som har en leveringstid på op til 5 arbejdsdage.

Betaling:

PayPal, Konto: 4845 3537262451, MobilePay:  +45 25119090

Risikoen for hændelige uheld eller forringelser:

Først på det tidspunkt, hvor de bestilte varer er kommet i købers besiddelse, overgår risikoen for, at de bestilte varer går til grunde eller beskadiges på grund af hændelige uheld, til køber.

Reklamation:

Ved køb gælder følgende: Reklamation skal ske straks efter modtagelsen og køber er således forpligtet til at undersøge varen snarest muligt efter modtagelsen.

Ansvarsfraskrivelse og garanti:

Oplysninger om de bestilte varer fra hjemmesider indgår ikke i beskrivelsen af de bestilte varer i aftalen mellem køber og SensiStop.dk, varerne opfylder således købers forventninger, såfremt de svarer til firmaets egen beskrivelse.

Sælger er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af, at de bestilte varer kommer for sent frem til køber, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen eller manglerne skyldes købers handling eller undladelse eller forhold som ligger uden for SensiStop´s kontrol, fx krig, oprør, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, valutarestriktioner, arbejdskonflikter af enhver art, herunder strejke og lockout, eller lignende.

SensiStop.dk afgiver ikke selvstændig garanti for de bestilte varer, og køber opnår kun de garantier, som producenten udsteder over for køber.

Fortrydelsesret:

I henhold til gældende lovgivning.

Varer der returneres ufranco eller på efterkrav, nægtes modtagelse. Ved returnering bedes du bruge Post Nord - ikke alternative pakke distributører - , da det gør det muligt at spore varen hvis den skulle blive væk under returforsendelse. Du bør sende varen forsvarligt emballeret og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt varens pris.

Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg (til private) - det gælder ikke varer solgt til virksomheder.

 Hjemmesiden www.sensistop.dk drives af firmaet: SensiStop!